دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

در ادامه یک مطلب

 

در ادامه مطلب یک بلاگر عکس فوق رو درج کردم. 

 

پ.ن : سایتی که عکس اولیه رو گذاشتم فیل شدش. مجبورا یه عکس بهتر از اون میزارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.mozhgan.blogsky.com

سلام
با آخرین اثر شادمهر عقیلی به نام آزادی آپ هستم
حتما بیا دوست من - خوشحال میشم

موفق و پیروز

م.ک چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

برادر چشم شما را که شیطان نگرفته !
بازش کن ریا کاری های سردمدارانت و فلاکت مردم را ببین
من طرفدار هیچ حزبی نیستم نه سبز نه قرمز نه بنفش ولی تایید کورکورانه و بی فکر هم مردم و تو این گنداب بیشتر میبره !!!
شما به نظر آدم تحصیلکرده ایی هستی با درایت عقلت ببین , سبز فقط 1 رنگ !!!!

توی چند خطی که نوشتی چند تا تناقض هست. فلاکت مردم و سردمداران را هم قبول دارم (امثال رئیس قبلی فرهنگستان هنر).که اونم تا چند سال دیگه درست میشه. تا وقتی رفتار گروهی مثل عکس فوق باشه وضعیت همینه.

م.ک پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

تناقض ؟!! کجاش ؟

برادر فکر میکنی چند سال دیگه لازم تا عقب افتدگی ها جبران شه ؟30 سال دیگه ؟

پایین بودن کیفیت زندگی را قبول داری ؟ چرا هر سال ۱ پله بدتر میشه ؟! زندگی هایی که به دلایل ریالی متلاشی شده را نمی بینی ؟ بچه های گرسنه و بی خانواده را که هر سال داره تعدادش بیشتر میشه را نمی بینی ؟ گرانی هر ساله را نمیبینی ؟ چهره منفور ایران و تو دنیا نمیبینی !
می دانی وقتی تو فرودگاه 1 کشور دیگه 40 دقیقه تمام ساکت و خالی می کنند و 2 بار بازرسی بدنیت می کنن چه حالی می شی؟

ان شاالله که آقای معلم , رئیس جدید فرهنگستان هنر این مشکلات و حل می کنه !!!!!

دوست عزیز تا تفکرات متناقض و اعتراض نباشه مملکت پیشرفت نمیکنه , با باتوم و چماق هم چیزی حل نمیشه!

بی غرض و بدون گرایش جانبدارانه به همه چیز دوباره نگاه کن , فکر نمی کنم طرفدار کسی بشی , فقط منصف میشی


به هر حال می خوام بدونی من شخصا برای عقیده سیاسی شما و هر ایرانی دیگه ایی احترام قائلم ولی به سخره گرفتن طرز تفکر دیگران نه ادب نه معرفت اجتمایی !!

یادمون نره که مردم, همه ایران هستند نه فقط اونهایی که عقیده ما را تایید می کنند !

درود بر شما که مثل تمام ایرانی های با شرافت و درد کشیده نگران این مملکت هستی این واقعا قابل ستایشه.
جامعه بدون نقد و نظر و به چالش کشیدن مدیران ، به منجلاب تبدیل میشه . ولی اینو یادمون نره که نقد و نظر راه روش داره. نه تو خیابون ریختن، نه حرف دشمنان قسم خورده کشور رو تکرار کردن، نه مفسر بی بی سی و صدای آمریکا شدن،
تا وقتی امثال شیخ ها و مهندس ها وجود داشته باشه ۳۰ سال که هیچ، ۱۰۰ سال دیگه هم به جایی نمیرسیم. بازم خدا پدر خاتمی رو بیامرزه.
امثال مشکلاتی که گفتی هم، همه جای جهان هست. خواستی، آمار نسبتا دقیقی از وضعیت جهان دارم.
در ضمن کسی که به بیت المال صدمه برسونه چماق و باتوم هم براش کمه.
نکته مهم این مطلب رو به عنوان کامنت آپ میکنم.

پریا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://goleparpare88.blogsky.com

سلام وبلاگ خوب وعالی داری
فلاکت همیشه همه جا هست
از وبلاگ من هم دیدن کنید وطالع ماه خود را هم ببینید ونظر بدهید

مینا*اقلیما دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام!

شبیه حرف‌های یکی بود که خیلی جالب می‌نویسه! این نی ساندیس و موشک و اینا رو میگم!!

آقای حسین قدیانی و قطعه‌ی ۲۶ ایشون...

فراوان لذت بردم. سپاس...

دارم یه نوشته‌ای رو آماده می‌کنم. تموم که شد خدمت می‌رسم برای تقدیم دعوت نامه. برای دعوت یادم میمونه که آدرس بذارم!

(میگم خوب بود "آدرس وبلاگ ما بعد از ثبت نمایش داده نشود". نه؟)

در پناه خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد