دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

هر چه که بیند دیده خدایش آفریده

 همون موقع که اسم وبلاگمو از "کار یعنی ... " به "دستنوشته های پیرمرد" تغییر دادم، تصمیم گرفتم موضوعات،افکار و مخیلات ذهنیم رو از مقوله تخصصی کار به همه چیز ارتقاء بدم.

هر چه که بی ندیده خدایش آفریده ، اینجا خودشو نشون میده. یکی از دوستان پیشنهاد کرد که حالا که قراره پیرمرد باشی بیا عکس پیرمردیتو هم بزن. نرم افزاری که در اختیارم قرار داد سن ۵۰ سالگی منو این طوری پیش بینی کرد. اگه قسمت باشه و خدا عمری با ما بده این مدلی میشیم. 

جالبه،برای چند نفر این تغییر رو انجام دادم ولی خیلی خوششون نیومد عکس ۲۰ سال پیرتر شدنشونو ببینن. این نرم افزار یه نکته جالب داره (ضعف) که موهای آدما رو دست کاری نمیکنه. احتمالا دیگه تا اون موقع کچل میشیم. از دوستان هر کی خواست به من زحمت بده، با کمال میل قبول میکنم و شما رو هم پیر میکنم البته نه از راه حرص دادن، خرجش یه عکسه. 

      

نظرات 6 + ارسال نظر
من تنها پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

خدایت بیامرزد :))
نمیشه نرم‌افزارش رو معرفی کنی تا Privacy ما هم حفظ بشه :دی

Prophecy Master

آمون جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://the7lovecity.blogfa.com/

زود قضاوت کردید آقای پیرمرد!
بار اول نیست رتبه میارم!
این ششمین بود!! و البته باز هم جشنواره‌هایی بودند که اصلا رتبه نیاوردم!
خودم و شما رو توصیه می‌کنم به تقوی.
برخلاف اونی که شما فکر می‌کنید من اتفاقا اصلا دغدغه رتبه ندارم!! اماوقتی دعوت می‌کنند و بعد فراموش می‌کنند که طرف رو صدا کنن روی صحنه و جایزه رو بدن (که این خودش توهینه) و بعد که می‌ری اعتراض می‌کنی طلبکار هم هستند! و بعد هم که جایزه رو با هزار منت می‌دن اشتباهی می‌دن و یه هفته طرف رو الاف می‌کنن تا بیان جایزه رو عوض کنن!!
اینا چیزایی نیست که اصلا ربطی به ناراحتی من از رتبه آوردن داشته باشه یا نه!!
من اصلا حتی توقع نداشتم رتبه بیارم!!! دقیقا به خاطر قالبش که به خاطر نبود وقت کافی فرصت نکردم بهش برسم!!
و البته تمام داوری یک وبلاگ به قالبش مربوط نمی‌شه!
بعد هم به نظرم مطالب دیگه‌ایی بود که بهش توجه نکردید!!!
چندین کمکاری که از این وزارتخونه و معاونتهاش دیدم که باعث شد این مطلب رو بنویسم.
و اما در خصوص رسانه‌های دیجیتال ... بر خلاف فرموده شما برگزار کننده‌هاش ادعای بیشتری دارند!!!!
قرار نیست که بشه سال به سال دریغ از پارسال! قراره رشد کنیم اگر به قول شما ول وشو هست متولیش کیه؟؟
از طرف دیگه فناوری اطلاعات اصلا رشته‌ایی نیست که بشه منتظر ۱۰ سال آینده بود شرایط خیلی سریع تغییر می‌کنه و وقتی برگزار کننده‌هاش ادعا دارند بنابراین باید مدیریتشون رو اصلاح کنند که عقب نمونیم.
نباید توجیح کنیم!
جای توجیح نیست
وزارت ارشاد اولین نمایشگاهش نیست
اما این وسط یه اتفاقایی می‌افته که خودمون هم می‌دونیم چه اتفاقاتی!!!

یک زن دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

جالبِ.
دوست داشتم چند سال بعد خودم رو ببینم...

یک دوست پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://ebrezvan.persianblog.ir

آقا اگه تونستی یه زحمت هم برای من بکش ببینم چه شکلی میشم

طالع بینی که نیست! نرم افزاره . باید اول یه عکس بهش بدی .

اصنافی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://asnafi.blogfa.com

سلام من اصلا علاقه ای به دیدن همچینی عکسی از خودم ندارم

حبیبی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://asemooni13.blogfa.com

سلام
هر چه که بیند دیده
خدایش آفریده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد