دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

حق الناس را دست نزن

حق الناس را دست نزن ؛ مصمم باش .عاشق تصمیمت باش ... آن وقت است که محال پا به فرار میگذارد. 

این جملات یک ایرانی موفق بود که بر سر در دفترش زده .

حق الناس از تنها موضعاتی هست که باید تو زندگی خودم بهش بیشتر توجه کنم. شاید رعایت همین موضوع باعث شد خیلی از کارها و فعالیت های سال گذشته رو کنار بزارم تا شبه هایی برام به وجود نیاد. علی الحساب شروع جدید ، به امید حق تعالی در راستای حکمت الهی خواهد بود. 

 یه جمله هم من دارم که یه کمی شبیه جمله بالا که برای حسین ثابت بود این برای عباس محمدخانی هست : نمیشه ، همیشه میشه. 

 تغییر و تحولات اساسی در راه است هر چند آرام و آهسته.

 

بروز هستیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
صهبانا (سعید پونکی ) سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://sahbana.blogsky.com/

سلام دوست عزیز ...
عنوان وبلاگ خوبتان را دیدم و همزاد پنداری کردم گفتم خوشا به سعادتم که پیرمردی هم مثل من ! دراین تار نمای تار گرفته پیداشد ...
اما دریغ که دوستمان جوان از آب درآمد و ما ...

البته من چهل و دو سال دارم و یک پایم لب گور است ... شاید هم هر دو پایم !

اما خوب ! به آشنایی با شما می ارزید...
مطالب خوبتان را تا حدودی مطالعه کردم ... این آخرین پست مثل بقیه حرف نداشت...
از شما بابت سهیم کردن ما در این دستاوردهای کارآمد متشکر و سپاسگزارم .
حق یاورتان

بهار دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://istgaheakhar.blogsky.com

دشت ها الودست
در لجنزار گل لاله نخواهد روویید..
فکر نان باید کرد
و هوایی که در ان
نفسی تازه کنیم
گل گندم خوب است
گل خوبی زیباست
ای دریغا که همه مزرعه ی دل ها را
علف کین پوشیدست..
هیچکس فکر نکرد
که در ابادی ویران شده دیگر نان نیست
و همه مردم شهر
بانگ برداشته اند
که چرا سیمان نیست؟
و کسی فکر نکرد
که چرا ایمان نیست؟؟
و
زمانی شده است
که به غیر از انسان
هیچ چیز ارزان نیست

حامد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://malhani.blogfa.com

سلام
در بازی وبلاگی "پله ی بالاتر" ویژه ی ماه مبارک رمضان شرکت کن. اسم و لینک وبلاگت رو در آدرس http://malhani.blogfa.com/post-154.aspx
قرار دادم. برای خوندن توضیحات بیشتر به این آدرس مراجعه کن
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد