دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

افطاری با طعم اذان فارسی۱ !

نمای صفر: نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق تعالی باشه انشالله.

نمای یک: روز اول ماه رمضان سال ۱۴۳۲ هجری قمری معادل ۱۱ مردادماه ۱۳۹۰ هجری شمسی، رفتم، نشستیم، سر سفره افطاری یه عده ادمِ روشنفکر امروزی ندید بدید. بماند کی بود، کجا؟ چرا چطور چگونه. سر سفره بودیم که گفتن ربنای اقای شجریان رو چند وقته نشنیدیم . بزن ماهواره یه شبکه پخش میکنه . فکر کردم شوخی میکنن. عجب شوخی بود. ولی جدی بود. دعا و نیایش که هیچ . اذان هم پخش کرد. افطاریی خوردیم با طعم متفاوت.

 

 

نمای دو: 

شبکه ماهواره ای فارسی۱ سرمایه‌گذاری مشترک گروه موبی و کمپانی نیوز کورپوریشن است.گروه موبی در سال ۲۰۰۲ توسط سعد محسنی، استرالیایی افغان‌تبار، و خواهر و دو برادرش تاسیس شد. از طرفی روپرت مرداک حدود ۱۲٪ از سهام نیوزکورپ را در اختیار دارد که این سهام شامل ۳۸٪ از سهام رای‌دهندهٔ کمپانی نیز می‌شود.  

نمای دو و نیم : روپرت مرداک که خود را یک مسیحی ارتدوکس می نامد، از مادری یهودی به دنیا آمده، و بنابر این و بر اساس قول دین یهود، یک یهودی تمام عیار است. جدای از اصل و نسب خانوادگی، ملاحضات غیر غابل انکاری وجود دارد که ادعای مسیحی بودنش را کم رنگ می گرداند. وی عضو فعال بسیاری از سازمان‌های صهیونیستی از جمله لیگ ضد افترا، اتحادیه استیناف یهودی و موزه یهود در نیویورک، مرکز یادبود کوره‌های آدم‎سوزی است، ودر برخی از آن‎ها همچون اتحادیه استیناف یهود، موفق به کسب جایزه بشردوست سال از دست افرادی مثل هنری کیسینجر یهودی نیز شده است.
 نمای سوم:  گوشی جدیدم با دوربین ۸ مگاپیکسلی رو برای همین روزا گرفتم. اطلاع رسانی! البته اینم بگم این گوشی سال ۲۰۱۰ هست و افت قیمت داشته. پس ، پول زیادی پاش ندادم.

نمای چهارم: نتیجه گیری و چند سوال از  این مطالب. یک: شاید من مشکل دارم با ماهواره .شاید اذان پخش کردن فارسی ۱ خیلی هم بد نباشه. دو : یا این عده ندید بدید نبودن و من خیلی متحجر هستم و یا من خیلی مدرن هستم و اونا ندید بدید. سوم: شبکه ای که یه طرفش به صهیونیسم میخوره می خواد بیاد مسلمون بشن؟!  . چهارم: شاید شبکه فارسی ۱ فکر میکنه خونه های ما آتن تلویزیون صدا و سیمای خودمون رو نداره. شایدم نداره! .پنجم : دوربین موبایل جدید من به درد نمی خوره ؟ ششم: خیلی جالب بود بین نیایش و اذان تبلیغ پخش کرد. آخر فضای معنوی ایجاد کرد. هفتم: چندتا هم شما نتیجه بگیرید. البته برای خودتون. 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://istgaheakhar.blogsky.com

خوب؟؟؟ مگه چه ایرادی داشت؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد