دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

چاق و لاغر

این چه وضعشه ؟ دارم کم کم مکعب میشم. خوبه مادرزادی فیت نس بودم! و چاقی و کم تحرکی به گرونی دلار و تورم سیاست ربطی نداره. این طوری بشم چقدر بده!!! 

عاقبت ما 

الان ترسیدم و متنبه شدم چی کار کنم. این چند حرکت خوبه، فکر کنم سه چهار ماه وقت بزارم برای خودم خوبه. ثواب هم داری. میرم بهشت. حوری میدن بهم. اونم چندتا! 

پ.ن: خواستن توانستن است. جواب داد. ولی یه نکته خیلی مهم که دستگیرم شد اینه که انگیزه میخواد این کار. یه انگیزه مادی یا معنوی خوب.

نظرات 1 + ارسال نظر
شناسِ ناشناس پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

گر مرد رهی میان باید بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد