دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

تقدیم به بهترین دوستم

تقدیم به بهترین همراهم. بهترین دوستم.  جشن تولد ۵ سالگیتو بهت تبریک میگم. نگی قدر شناست نبودم ! نگی یادت نبودم. تو مونس من بودی . تو یار من بودی. توی سرما گرما. توی خوشحالی و ناراحتی . خنده و گریه. کار و تفریح . همه چیز منو میدونی تو . همیشه با تو فکر میکردم. با هم کاراهای خیلی بزرگی کردیم. تجربه های زیادی باهم داشتیم. هیچ وقت اذیتم نکردی. هیچ وقت تنهام نذاشتی. چقدر دیگران بهت فخر فروختن. خم به ابروهات نیوردی.  

می دونستی همیشه به تو نگاه میکنم. حداقل نصف روزمو پیشمی. از خدا چی دیگه باید میخواستم ؟  

همیشه کنارم بودی. توی بی پولی ها و پول داری ها. بدهی و طلب های منو تو فقط میدونستی. میدونسی چی تو سرمه. چی کار کردم و چی کار میخوام کنم. فکر کنم تنها کسی که همه آرزوهامو میدونه تویی.

هم ردیف های مثل تو ، همراه های دوستان و آشنایان الان دیگه فرق کردن. یا از مد رفتن. ولی تو هنوز مثل روز اولتی.  با سختی های زمانه کنار اومدی هر چی خواستم و خواستن برآورده کردی.  

ای مونس و همدمم. تو دیگه هر وقت خواستی میتونی استراحت کنی. وقت بازنشتگیته. ولی این تصمیم رو میزارم اختیار خودت.  

 

 

Acer - Aspire 4710