دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

دعای عرفه ، حال و هوای دل دادن

دعای عرفه به دعای شناخت و خود سازی معروفه. کلاس شناخت خود، با معلمی امام حسین علیه السلام در عرفات. البته من که در حد نهضت سواد آموزی هم نبودم به واقع.

امسال خیلی دلم هوایی شده بود. فکرم همش مشغول بود که این مراسم رو از دست ندم .هر طور شدش خودمو رسوندم به مراسم دانشگاه تهران. چه حال و هوایی داشت .


داشتم فکر میکردم چرا خودمو اون طور باید و شاید نمی شناسم. جواب های مختلفی به سرم رسید. اینکه اونقدر پیچیده است این انسان و در حال پیشرفت .

 تا میایم بفهمیم چی هستیم به این نتیجه می رسیم چی بودیم و از زمان جا موندم.

هق هق بعضی ها حس ما رو می برد. گاهی فکر میکردم شناخت خود آدم نیاز به هق هق داره ؟ شاید من درست نمی تونم خودمو بشناسم شاید لازم باشه هق هق گریه کنیم تا بفهمیم چه کردیم و چه بودیم. هر چی بود شرایط و انرژی مثبت زیادی بود و حال و هوای دل دادن.

فارغ از اینکه چی خوندیم و چه دعایی بود دعای عرفه، یه پالایش روحی بود برام که از الان تو فکر اینم سال بعد به جای دانشگاه تهران ، عرفات باشم.


نظرات 1 + ارسال نظر
ح یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

وقتی میام وبلاگت رو میخونم هم حس خوبی بهم دست میده.
هم حس میکنم واقعا نمیشه فهمید توی دل تو چی هست، مطمئن تر میشم کشف کردنت واقعا سخته.
خیلی دوست دارم مثل تو بشم، عین عین خودت، کپی برابر اصل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد