خط و نشان خدا برای آمریکا

نمای اول

سال پیش همه تلاششان را کردند تا جمهوری اسلامی و شخص رهبری را در پرونده قتل «حریری» متهم کنند، همه مقدماتشان که آماده شد و دادگاه دست نشانده لبنانی می رفت تا اتهام را وارد مرحله اصلی کند، ناگهان ورق برگشت و خاورمیانه در آتش «بیداری اسلامی» فرو رفت و آمریکا و غرب چنان ضربه ای خوردند که هوش از سرشان برد و نه تنها «آیت الله خامنه ای» و «جمهوری اسلامی» در موضع ضعف قرار نگرفتند، بلکه قدرت صد چندان پیدا کردند.

نمای دوم

از چند ماه پیش، رسانه های غربی وارد فضای متفاوتی شدند. به طور مشخص، رسانه دولتی-جاسوسی انگلیس یعنی «بی بی سی ورلد» مستندی علیه «آیت الله خامنه ای» پخش کرد و شاخه فارسی رسانه امنیتی انگلیس هم «خط و نشان رهبر» را پخش کرد.

در جدیدترین اقدام هم آمریکا با توسل به «ادعای ترور سفیر عربستان در آمریکا» انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی گرفت و با توسل به ادعای حاکمیت دوگانه اعلام کرد که دستور این ترور! را شخص «آیت الله خامنه ای» داده است.

معلوم نیست که این بار، خدواند چگونه جواب اتهامات جدید آمریکاییان علیه نائب امام زمان (عج) را خواهد داد؟

و ان شاالله چه چیزی سوزاننده تر از «بیداری اسلامی» در انتظار غرب و آمریکا است؟!

دشمن فهمیده است که «اصل نظام» ما رهبری است. بنابراین همه مکرش را برای ضربه زدن به آن به کار می گیرد، اما کافران نمی دانند که خداوند بهترین مکر کنندگان است و ان شاالله آنچنان ضربه ای خواهند خورد که هیچ وقت فراموش نمی کنند.

در گوشی مهم : وعده خداوند تحلف ناپذیر است، به شرطی که مشمول آن قرار بگیریم. حضرت آقا در دیدار مردم فارس، شرط یاری خداوند را چنین بیان می کنند : «لطف الهى شامل است؛ این را بدانید. تا ما توى میدان هستیم، سایه ى لطف الهى هست. ماها – من یک جور، شما یک جور، آن دیگرى یک جور، چهارمى یک جور – اگر سراغ مسائل شخصى خودمان برویم و اهداف را فراموش کنیم، البته کمک الهى هم کم خواهد شد

اصلاح طلبان که هیچی، اما اصولگرایانی که به رغم تاکید رهبری بر طبل حاکمیت دوگانه کوبیدند و طرح تشکیل سازمان اطلاعات را زیر نظر رهبری دادند، ببینند که دشمن چگونه از «تندروی و دروغگویی» آنان علیه دولت و نظام استفاده می کند و با طرح حاکمیت دوگانه و اداره وزارت اطلاعات به دست رهبری، «شخص رهبری» را متهم می نماید؟!

ما تا چه زمانی باید هزینه خوارج و منافقین را بدهیم و از دست کسانی که به اسم کسانی رهبری، بر علیه ایشان عمل می کنند زجر بکشیم؟!

ان شاالله توبه کنند و دعا نمایند که خداوند «مکر بزرگ و پیچیده غرب» را به خودشان برگرداند، چرا که شایعه سازی آن ها مثل فتنه گران، باعث «امیدواری دشمنان» شده است و به پیشرفت نقشه جدید دشمن کمک کرده است.

دعا کنند که تندروی و بی توجهی شان به ولایت به «بهای آسیب به نظام اسلامی» تمام نشود.

اکتبر 15, 2011 at 8:05 ب.ظ. بیان دیدگاه

واکنش ها به قهرمانی تیم والیبال ایران و پیام تبریک رهبر انقلاب

 پیام رهبر انقلاب  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
از اینكه ملّت ایران را خوشحال كردید، متشكرم.
سیّدعلی خامنه‌ای
٧/مهر/١٣٩٠

–         احمد توکلی : شمارش تعداد استفاده از واژه «ایران» در پیام تبریک، نشان از انحرف جدی رهبری دارد/ حتی برای عوامفریبی هم که شده از واژه «اسلام» استفاده نکرده است.
به کار بردن واژه «ملت» به جای امت نشانه دیگری از لیبرالیسم فرهنگی است.
بارها گفته ام که با دلایل روشن و فوق العاده منطقی بنده، هیچ شکی در انحراف رهبر باقی نمی ماند.

–         علی اردشیر لاریجانی : بنی صدر ادعا می کرد مجلس از خودش «رذالت» نشان داده است / بنی صدر هم از ملت ایران تشکر کرده بود

–         علی مطهری در مصاحبه با مهر : در هیچ کجا از آثار شهید مطهری، واژه ایران مشاهده نمی شود. بنابراین هر کسی از ایران استفاده کند، ضد اسلام است و نشان از لیبرالیسم او دارد. من قبلا هم گفته بودم که ایشان مثل عمر سعد است، اما هیئت داوری اصولگرایان توجه نکرده بود.

–         حسین فدایی: در این پیام هیچ اشاره ای به بیداری اسلامی نشده است و بنابراین کار جریان انحرافی نفوذ کرده در رهبری است.

–         زاکانی: انحراف، رهبر و رئیس جمهور نمی شناسد/ فقط قالیباف و لاریجانی از انحراف مصونند.

–         صفارهرندی : دل امام از کسی که ادعای جانشینی او را دارد، خون است/ امروز شاهد انحراف کسانی هستیم که از منتظری هم بزرگتر بوده اند

–         فارس نیوز 30 ثانیه بعد از پیام رهبری: نامه یک دانش آموز : ملت زمانی خوشحالی حقیقی را تجربه می کنند که خودتان و رئیس دفترتان را برکنار کنید.

–         صرفا جهت اطلاع : یعنی چی که برای خوشحالی ملت تشکر می کنید؟ اصلا به چه حقی از خوشحالی ملت راضی هستید؟! نکند که منظورتان از خوشحالی، خوشحالی های آنجوری است؟! ها؟؟

–         سایت الف : استفاده از واژه «ایران» در پیام رهبری و استفاده نکردن از کلمه «اسلام» باعث نماز نخواندن عمر بن شاذ در قرن دوم هجری شده است و شخص رهبر مسئول گمراهی این فرد است.

–         مصاحبه 130 نماینده با فارس نیوز در جهت تبیین ضداسلامی بودن شادی ملت منحرف ایران و نقش جریان نفوذی دولت در این ماجرا

–         مشرق نیوز : واژه های «ملت» ، «خوشحال» و «متشکرم» در یکی از فیلم های مبتذل جریان انحرافی هالیوود وجود دارد، این نشان می دهد که رهبر با جریان انحرافی هالیوود در ارتباط است.

–         کیهان : این روزنامه بارها و بارها با منابع موثق و اسناد غیرقابل انکار، خطر اطرافیان رهبر انقلاب را گوشزد کرده بود اما متاسفانه اثری نداشت.

–         رجانیوز : بعد از انحراف احمدی نژاد، رهبر هم منحرف شد : جبهه پایداری هم پرچمدار 3 تیر است و هم صاحب اصلی انقلاب

–         سایت هاشمی رفسنجانی : آیت الله هاشمی، خطر شادی ملت و ایران را تذکر داده بود، اما کسی توجه نکرد/ هدف منحرفان حذف روحانیت است.

–         مصباح یزدی : فتنه بابیت هم با تشکر از مردم به جای تشکر از خدا شروع شد/ رهبر را هم سحر کرد ه اند.

–         سه مطلب پربیننده سایت های اصولگرا :

  • تعدادی از تماشاگران والیبال عریان شدند + تصاویر با کیفیت (به همراه امکان زوم و جستجوی پیشرفته)
  • نکته سنجی مهم : فدراسیون والیبال و تمام بازیکنان تیم قهرمان، عضو جریان انحرافی بودند، وگرنه تا حالا برکنار شده بودند
  • افشاگری الهی و انقلابی استاد حاج منصور ارضی : همسران . . . . این . . . ها، با یهودی امت، ارتباط نامشروع داشته اند.

–         فرارو : وزیر ورزش احمدی نژاد باید استیضاح شود : ناراحتی کمونیست های چین و آتئیست های استرالیا از قهرمانی ایران/ آیا یک قهرمانی ارزش این کارها را دارد؟!

–         آینده نیوز : ملت در زمان خاتمی شادتر بودند/ اصلا آنموقع 6 بار قهرمان والیبال جهان شدیم و 17 بار قهرمان المیپک، تازه فواد صادقی هم کاپیتان تیم بود.

–         جهان نیوز در دو خبر پیاپی :

  • پشت پرده یک موفقیت دولتی: قهرمانی تیم والیبال به خاطر ارتباط جریان انحرافی با جن ها بود.
  • شایعه «قهرمانی تیم والیبال به خاطر ارتباط با جن ها» کار جریان انحرافی است که به دروغ آن را به منقتدان نسبت می دهند (+)

–         شفاف : کاپ آسیا، جدیدترین فرزند جن و جنده (+)

–         فردا نیوز : قهرمانی تیم والیبال به خاطر قالیباف بود/ چرا شادی ملت را به خودتان گرفته اید؟

–         قالیباف در جلسه شهرداری : روی اتوبوس ها بنویسید که «قهرمانی تیم والیبال، هدیه دکتر قالیباف به مردم ایران است» (+)

–        خبرآنلاین : تمام بازیکنان تیم والیبال به همراه کادر مربیگری و کل تماشاگران ورزشگاه آزادی دوپینگی بوده اند/ خود رضازاده به همه آن ها آمپول زده بود

–         عصر ایران : اگر رئیس دولت، متکی (اقوام جون جونی مسئول سایت) را برکنار نکرده بود،دوازده سال پیش قهرمان جهان می شدیم

–         سایت خانه ملت : نامه 290 نماینده در محکومیت قهرمانی تیم ملی والیبال و شادی ملت ایران

–          صادق لاریجانی : بار اصلی قهرمانی تیم والیبال به دوش قوه قضاییه و مقننه بوده است و من همینجا از برادر عزیز و زحمتکش، آقای علی لاریحانی تشکر می کنم/ به دولتی ها تذکر جدی می دهم که این قهرمانی را به خودشان منتسب نکنند، وگرنه به جرم دست اندازی در پرونده اختلاس بازداشت می شوند.

–         بیانیه مشترک ذوالنور و طائب : قهرمانی تیم والیال، نقشه جریان انحرافی برای منحرف کردن اذهان از اختلاس است و خود این اختلاس هم برای منحرف کردن از بیداری اسلامی بود (+) و بیداری اسلامی هم برای منحرف کردن از مجلس بود و مجلس هم برای منحرف کردن از ریاست جمهوری بود و ما الآن کلا چیزچیزک گرفته ایم.

–         سروری : جریان انحرافی قصد دارد با شادی ملت، رای آنان را کسب کند و در این راه از هیچ خدمتگزاری به آنان کوتاهی نمی کند/ باید این شادی را به ملت زهر کرد تا دولت موفق نشود

پ.ن 1 : هر روز شاهد اظهاراتی اینچنین پوچ و کذب علیه دولت انقلابی هستیم که گریه آور است. بارها از خودم پرسیده ام که در فردای قیامت، این افراد چگونه جواب رفتارهای خودشان را می دهند؟

رفتارهایی که مانند متن بالا بی منطقی آن ها عیان است، اما سعی می کنند آن را توجیه کنند.

آیا در فرادی قیامت هم  می توانند خدا را توجیه می کنید؟!

پ.ن 2 : از گزندگی قسمت ابتدای متن عذر می خواهم. برای نشان دادن بی منطقی برخی افراد لازم بود تا نظر آنان در مقابل نظر رهبری مقایسه شود. هر چند ماهیت این افراد در مقابله با رهبری برای همگان روشن شده است.

سپتامبر 30, 2011 at 6:23 ب.ظ. بیان دیدگاه

روح الله داداشی

 

در این مدت، مرگ سه نفر خیلی ناراحتم کرده است : دو نفر فرزندان با بصیرت شهدای محراب یعنی فرزند آیت الله شهید صدوقی و فرزند آیت الله شهید دستغیب بودند که هر دوی این بزرگواران با وجود رای به سران فتنه در انتخابات، در روزهای بعد از انتخابات که فتنه را مشاهده کردند، مواضع روشن و شجاعانه ای گرفتند و با وجود فشاری که از اطرافیان به آن ها وارد می شد از انقلاب و رهبری حمایت کامل کردند و جالب آنکه هر دوی آن ها به فاصله چند روز از یکدیگر و در ایام سالگرد شهادت آیت الله صدوقی به جوار رحمت حق رفتند. 

 

خدا رحمتشان کند.

 

نفر سوم البته از جنس دیگری است و مرگ او نیز فوت معمولی نیست، بلکه «روح الله داداشی» به قتل رسیده است. 

 

کسانی که پیگیر مسابقات قوی ترین مردان ایران و نظایر آن هستند از رقابت های شدید آن خبر دارند و بعضا هم اخبار تاسف آوری از آن شنیده اند (که مخصوص این رشته ورزشی هم نیست و در فوتبال و … نیز رواج دارد) اوج این اخبار تاسف بار نیز چند ماه قبل بود که قرایی و برادرش بعد از درگیری و قتل یک نفر فرار کردند و هنوز هم متواری هستند.

 

اما کسانی هستند که حتی در این لجنزارها نیز خودشان را حفظ کنند و بی شک یکی از این افراد «مرحوم روح الله داداشی» بود.

 

داداشی 30 ساله در طول عمر کوتاه ورزشی خودش قهرمان کشتی ایران و قوی ترین مرد کشور و جهان شده بود.

 

او با وجود اینکه در آخر عمرش قهرمان مطلق کشور بود، به طوری که 2 سال پیاپی قوی ترین مرد ایران شد و بلافاصله در سال 89 قوی ترین مرد جهان شد و به راحتی با نامدارترین ورزشکاران حرفه ای قوی ترین مردان جهان قابل مقایسه بود، اما از خوی پهلوانی خودش جدا نشد.

 

به طوری که مصاحبه گر او می نویسد : «هنگامی که نام قویترین مردم جهان به زبان می آید، همه فکر می کنند با فردی خشن و بداخلاق روبرو می شوند اما قوی ترین مرد جهان بسیار آرام و مهربان است.»

 

خودش نیز با تواضع کامل می گفت : «من خودم را قوی ترین مرد جهان نمی دانم و هر فردی که در رشته های مختلف ورزشی قهرمانی کسب می کند قوی ترین مرد است.»

 

الآن موضوعی را به خاطر آوردم که نمی دانم بگویم یا نه، از یک طرف نمی خواهم موضوع سیاسی شود و از یک طرف بحث مظلومیت داداشی است.

 

دادشي سال پیش و بعد از دومین قهرمانی متوالی اش در گفتگو با روزنامه جام جم اعلام کرد که  «من همين جا قصد دارم خالصانه كمربند قهرماني ام را به رئيس جمهور محترم، دكتر احمدي نژاد كه در عرصه هاي اقتصاد، سياست و ورزش به مردم خدمت مي كند، تقديم كنم. از نظر من، قوي ترين مرد ايران دكتر احمدي نژاد است، چون مسووليت هاي وي به مراتب دشوارتر از بلند كردن وزنه هايي است كه ما با آنها سروكار داريم. او منشا استقامت و بردباري است و من اميدوارم در آينده هم شاهد حمايت هاي رئيس جمهور از ورزشكاران باشيم.

 

من قصد داشتم در همان روز فينال، كمربند قهرماني ام را به رئيس جمهور هديه كنم، اما چون وقت برنامه كم بود و فرصت چنداني براي صحبت كردن نداشتيم، بهتر ديدم در روزنامه جام جم اين مساله را عنوان كنم. در آينده اي نزديك و در يك مراسم ويژه، رسما كمربند قهرماني ام را به دكتر احمدي نژاد تقديم مي كنم.»

 

طبق معمول هم، حمایت از دولت سود ندارد، اما تا دلتان بخواهد فحش و توهین دارد.

بعد از این گفتگوی پهلوان ایران بود که رسانه های ضدانقلاب داخلی و حارجی به حامی رئیس جمهور حمله کردند و حجم عظیمی از لجن پراکنی علیه او انجام گرفت. در فیس بوک صفحه تنفر از او راه انداختند (+) و در سایت هایشان به او فحش می دادند و تهدیدش می کردند؛ رسانه های ضددولتی داخلی نیز بازار شایعات و تهمت ها علیه او را داغ می کردند، کسی هم نبود تا از روح الله حمایت کند، اما داداشی وارد بازی های کثیف رسانه ای نشد و به کار خودش ادامه داد و با قهرمانی در قوی ترین مردان جهان، افتخار تازه ای برای ایران اسلامی آفرید.

 

او حتی بعد از قهرمانی اش مغرور نشد و اعلام کرد که : «با ياري خدا و حمايت تماشاگران قشمي به قهرماني رسيدم.»

 

آخرین عکسی از داداشی منتشر شده است نیز نشان از سجایای اخلاقی پهلوان ایران می دهد.

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

 

 

روزنامه نگار جام جم که با او مصاحبه کرده است، درباره داداشی نوشته بود : «علاقه مندان به رشته قوي ترين مردان ايران، با نام و چهره روح الله داداشي در سال 1376 كه اولين دوره اين رقابت ها برگزار شد، آشنا شدند. روح الله البته در آن سال ها مدعي قهرماني نبود، اما به خاطر منش و اخلاق ورزشكاري اش هميشه مورد توجه قرار داشت. داداشي هنوز هم اين خصلت هاي خوب را از خود دور نكرده است.

 

اين را از رفتار و نوع نگاهش مي توان فهميد. او 2 سال پياپي است كه كمربند قهرماني مسابقات سنگين قوي ترين مردان ايران را از آن خود مي كند، اما نه با كسي كري مي خواند و نه اهل ورود به حاشيه است. همچنان ساكت است و سربه زير و به قول خودش كم حرف.

 

اين خصلت ها براي كسي كه زندگي اش هميشه با قهرماني آميخته بوده، غنيمت است.»

 

خانواده داداشی با اینکه در قهرمانی سرآمد بودند، اما مسائل اخلاقی را به خوبی رعایت می کردند و وارد شهرت طلبی و گردنکشی و … نشدند، حتی آن ها با رقبایشان نیز به احترام برخورد می کردند (کسانی که از تهمت های خانواده فاطمی علیه او خبر دارند، این جواب داداشی را بخوانند تا بفهمند که چقدر با متانت و ادب پاسخ فاطمی را داده است و حتی از او تعریف کرده است!)

 

روح الله داداشی بزرگمردی بود که قدرش دانسته نشد، اما ان شاالله فرصتی فراهم شود تا خانواده او و دیگران، هزاران داداشی قهرمان و با اخلاق تریبت کنند تا خط پهلوانی در کشور ما زنده بماند.

 ان شاالله هر چه زودتر قاتلینش را هر کسی از ضدانقلاب یا رقبا یا اشرار است، دستگیر کنند.

 

خدا رحمتش کند و در شب میلاد امام عصر (عج) او را در جوار رحمتش قرار دهد.

 

مطالب مرتبط :

 مسابقات قوي ترين مردان آهنين جهان؛ روح الله داداشي: با ياري خدا و حمايت تماشاگران قشمي به قهرماني رسيدم (+)

 داداشی: به خاطر کشورم پیشنهاد مالزی را نپذیرفتم (+)

 علی داداشی: روح الله برای دفاع از عنوان قهرمانی اش شجاعت به خرج داد (+)

جزئیات تازه از قتل قویترین مرد ایران/ چهره نگاری از مظنونین توسط یک خبرنگار (+)

 روح الله داداشي، قوي ترين مرد ايران در مسابقات مردان آهنين: كمربند قهرماني ام تقديم به رئيس جمهور (+) + فیلم 


  مشترک خوراک وبلاگ داداشی شویدتا همیشه در جریان جدیدترین به روزرسانی ها قرار گیرید.|(ازاشتراک ایمیلی هم می توانید استفاده کنید.)

  خبرخوان “رویداد” هم خواندنی ترین اخبار را به دست شما می رساند.

 

ژوئیه 17, 2011 at 8:10 ب.ظ. ۱ دیدگاه

بي ادبي به ولايت، از بي اعتقادي به ولايت خبر مي دهد

داشتم توصيه هاي ديني اخلاقي را مي خواندم رسيدم به آنجا که گفته بود : «اگر بزرگتری وارد جمع شد به احترام برخیزید ،هر چند لحظاتی قبل با وی در محل دیگری احوال پرسی کرده باشید.»

حتما آقازاده ها و پسرخاله ها و برادر بزرگان (و کلا باند قدرت و ثروت) خودشان را بزرگتر از رهبري مي دانند که به احترامشان بلند نشده اند و محکم سرجايشان نشسته اند!

هر چند پيش از اين هم، اين افراد با علني کردن انحراف خود از دستورات رهبري، ميزان اعتقادشان به ولايت فقيه را نشان داده بودند.


 مشترک خوراک وبلاگ داداشی شویدتا همیشه در جریان جدیدترین به روزرسانی ها قرار گیرید.|(ازاشتراک ایمیلی هم می توانید استفاده کنید.)

 خبرخوان “رویداد” هم خواندنی ترین اخبار را به دست شما می رساند.

ژوئیه 16, 2011 at 11:09 ق.ظ. 2 دیدگاه

کار رئیس جمهور کاملا درست است، جوسازی نکنید

فارس ابتدا تیتر زده بود که «با حكم رئيس‌جمهور؛ دبير هيئت عالي گزينش كل كشور منصوب شد» اما دقایقی بعد یادش افتاد که از این مطلب علیه دولت استفاده نکرده است و بنابراین با تغییر خبر نوشت که «در پي تشديد انتقادهاي حجت الاسلام والمسلمين علي ثمري از گروه انحرافي وي از دبيري هيئت عالي گزينش كل كشور بركنار و احمد عليزاده جايگزين وي شد.»!!

این چه بی اخلاقی است که راه افتاده است و برای هر تغییری در دولت جنجال سازی می کنند و آن را به گروه انحرافی!! نسبت می دهند؟!

اصلا گیرم که به همین دلیل برکنار شده باشند، رئیس جمهور کار بسیار درستی کرده است که فردی را که علیه ارکان دولت مصاحبه می کند و آن ها را منحرف! می خواند، برکنار کرده است.

چه معنی می دهد که در یک مجموعه، فردی علیه افراد دیگر همان مجموعه اتهام زني کند و حتی آن ها را منحرف بخواند و به واسطه تکیه به قدرت «کانون های قدرت و ثروت» فکر کند کسی نباید با او برخورد کند؟!

مگر رئیس جمهور باید از مافیای قدرت و ثروت بترسد و دشمن در آستین خودش بپروراند؟!

مگر هدف دولت، درگیری ارکان آن با خودش است؟! اصلا ديگر مگر چنين دولتي مي تواند کار کند؟!

به ویژه بعد از سخنان رهبری، تکلیف مشخص شده است که ما با مشایی و … فقط «اختلاف نظر» داریم و اگر کسی بخواهد علیه آن ها جوسازی کند باید حتما با او برخورد شود.

آيا اگر در سپااه هم کسي عليه افراد ديگر سازمان، تهمت بزند و آن را رسانه اي کند، باز هم مي گويند چرا با او برخورد شده است؟!

من از رئیس جمهور تشکر می کنم که با عناصر مزاحم و اختلاف افکن، که حتی به حرف رهبری گوش نمی دهند، برخورد می کند.

حالا فارس و جهان و کیهان و وابستگان «قدرت و ثروت» بروند خودشان را آتش بزنند که فلانی را به خاطر انتقاد! از جریان انحرافی! برکنار کرد.

ان شاالله از این به بعد هم هر کسی که خواست با بی توجهی به سخنان رهبری بر ضد بقیه ارکان دولت، لجن پراکنی کند و  توهم بزند که با پشت گرمی «کانون های قدرت و ثروت» می تواند رئیس جمهور را دور بزند، سریعا اخراج بشود تا بفهمند که با ايجاد شکاف در دولت و حاشيه سازي براي آن، نمي توانند در جریان خدمت رسانی دولت به مردم اخلال کنند.

مطالب مرتبط :

  • بعيد مي دانم گوش مدعيان ولايتمداري به اين سخنان بدهكار باشد (+)
  • جریان انحرافی یا «اختلاف عقیده و نظر + حرف غلط»؟ (+)
  • سخنان رهبری، بهترین معیار برای سنجش میزان ولایمتداری مدعیان! (+)
  •  رهبري تکليف را براي همگان مشخص کردند (+)

آيت الله مصباح يزدي هم سخناني فرموده اند که بسياري از اصولگرايان (ببخشيد منظورم بخشي از همان «کانون هاي قدرت و ثروت» است) ترجيح داده اند آن را کاملا سانسور کنند! تا نگاه سواستفاده گرشان نسبت به دغدغه روحانيت و مرجعيت را به همه ثابت کنند.

آیت الله مصباح یزدی: هنوز هم به احمدی نژاد اعتقاد دارم و از وی حمایت می کنم (+)


 مشترک خوراک وبلاگ داداشیشویدتا همیشه در جریان جدیدترین به روزرسانی ها قرار گیرید.|(ازاشتراک ایمیلیهم می توانید استفاده کنید.)

 خبرخوان “رویداد” هم خواندنی ترین اخبار را به دست شما می رساند.

ژوئیه 15, 2011 at 11:17 ق.ظ. ۱ دیدگاه

Older Posts


دیکتاتورها نابود شدنی اند

تلاش برای پایمال کردن رای 25 میلیون ایرانی، عین دیکتاتوری است.


هميشه با داداشي تان باشيد!

Powered by  MyPagerank.Net

Subscribe to me on FriendFeed

مشتری ایمیلی داداشی شوید! وبلاگ داداشی

تازه ترین رویدادها

بایگانی